9 Mayıs 2010 Pazar

AYşEgüL ALdiNÇ












ooooo bir seramik sanatçısı

oooo bir köşe yazarı

ooooo bir eurovision temsilcisi

oooooo bir sinema sanatçısı

oooo bir şarkıcı...



Arka bahçesini yeni keşfettiğim şimdiye kadar çok şey kaçırdığım sanatçımız Ayşegül Aldinç sar başa yaptığım şarkıları şu günlerde dilimde sürekli şarkılar o kadar duygulu o kadar içten ki ilk dinlediğimde Allahım sana geliyorum modundaydım. 1981 de Eurovision şarkı yarışmasında da ülkemizi dönme dolap adlı şarkıyla temsil etmiştir.Gani Müjde nin Kahpe Bizans ve Zeki Ökten in Güle Güle filmlerinde ayrıca Katırcılar ,Yağmur Kaçakları ,Ağrı ya dönüş ,Yeşil Bir Dünya ,Gerilla ,Acımak, Tarık Akan ile Taşların Sırrı adlı dizi de ve Faruk Pekerle Can ile Canan dizisinde başrolü paylaştı.Sabah pazarı ve Melodi gazetelerinde köşe yazarlığı yaptı. gelelim şarkılara Beni hatırla ve Alimallah (ayrıca introsu süper), ben kimselere yar olmam ,Alev alev ,Hoppa hoppa, Gözlerin su yeşili, Haberi yok, Anatmak istediğim bazı şeyler var benim hitlerim şimdilik bunlar



İYİ SEYİR VE DİNLEMELER

MÜZİĞİN SESİNİ AÇIN













Hiç yorum yok: